zondag 21 december 2014

Ook ik kom in actie voor Serious Request

Het is nog niet te laat...

Serious Request een actie waar ik ieder jaar van geniet. Ik kijk een week lang iedere dag uit naar de spaarzame momenten waarop ik Serious Request op tv kan volgen. Zeg nou zelf: beeld met geluid is toch veel leuker? . En met een trage internetverbinding is online volgen ook niet echt een optie.

De afgelopen jaren ben ik een vrij passieve Serious Request sympathisant geweest. Ik heb ieder jaar wel een paar smsjes gestuurd, lekker lui vanaf de bank.  Maar toch kriebelt het om mezelf echt een keer actief in te zetten voor Serious Request. De afgelopen week heb ik mezelf herhaaldelijk afgevraagt wat ik dan kon doen.  En daarop heb ik vandaag het antwoord gevonden , wat misschien al die tijd wel voor de hand heeft gelegen : ik ga vasten voor Serious Request.

Net als de heren in het Glazen Huis ga ik natuurlijk wel iets eten, maar leg ik mezelf een beperking op. Ik ga namelijk alleen eten tussen 11 en 17 uur  of 12 en 18 uur afhankelijk van de dag. En net als de DJ’s niet meer dan 3 x per dag. Jullie krijgen van mij iedere dag een verslag van wat ik gegeten heb en als jullie dat leuk vinden hoop ik dat jullie iets geven aan Serious Request.  

Ik begon vandaag en hier alvast een verslag van vandaag

Ontbijt 12 .00

1 wit broodje  met een gekookt ei

Middageten 13.00

Een handje Frietjes met frikandel

Avondeten 17.30-18.00


3 broodjes met in totaal 1 1/2 plak ham.

Omdat ik vandaag een familiedag had en niet onder de lekkernijen uit kon heb ik het bij kleine beetjes gehouden.  Dag 2 morgen zal er anders uit gaan zien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten