zondag 21 september 2014

DIY Chinese workschotel voor 1

Hallo lezers,

Vandaag  heb ik weer een nieuw budgetgerecht voor jullie.
Ik houd ontzettend veel van lekker Chinees eten. Helaas is een eenpersoonsportie bij de Chinees boven mijn budget. Daarom, maak ik mijn oosters eten lekker zelf. Bijkomend voordeel : je weet precies wat je eet.

Boodschappenlijst en kosten:

-mihoen                                                                       93 cent
-Oosterse roerbakgroenten uit de diepvries              1,25
-Een woksaus naar keuze ( bijvoorbeeld zoet-zuur) 1,45
-kipfilet  500 gram                                                     3,50 euro
           
totaal :                                                                       7,13  euro 


Kosten en hoeveelheden in dit recept:
mihoen                                                                     28 cent                      
200 Oosterse roerbakgroenten uit de diepvries:      42 cent
1 kipfilet  in kleine stukjes gesneden                   1, 20 euro
woksaus                                                                    36 cent

totaal                                                                      2,26 euro 

Hoe maak je het:

1. Laat een pan warm worden en die er wat olie in.
2. Doe de roerbakgroenten erin en als die ontdooid zijn , mogen de stukjes  kip er bij.
3. Doe als laatste de saus erbij.
4. maak de mihoen zoals op de verpakking is aangegeven.

Eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten