donderdag 25 september 2014

Lekker voordelig gegeten vandaag + het recept.

Hallo lezers,

Gisterenavond kreeg ik ineens een broccoli. Daar heb ik vandaag dankbaar gebruikt van gemaakt!Met een hamburger die ik nog in de diepvries had liggen en een zakje aardappelpuree  uit de voorraadkast toverde ik vandaag een maaltijd uit de kast die niets extra's kostte!

Wat heb ik gedaan?

Ik heb de broccoli gekookt, de hamburger ontdooit en gegrild en de aardappelpuree klaargemaakt met gekookt water.

Wil je deze maaltijd ook maken? Dit is de boodschappenlijst:

Een broccoli, op voordeelmuis.nl staat dat ze al te koop zijn voor 69 cent deze week, normaal 90 cent ongeveer.
1 pak aardappelpuree 1,70
En natuurlijk hamburgers vers 4 stuks  3 euro

totaal 5,39 anders 5,60

kosten recept:

1/2 van de broccoliroosjes: 35 cent
1 zakje aardappelpuree:      21 cent
1 hamburger                        75 cent

totaal                                  1,31 euro 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten